اهداف وب سایت فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط : reza
 
بخشهای فناوری اطلاعات اغلب برای وب سایت شما نقش پشتیبانی را ایجاد می کنند و در صورت بروز مشکلی ممکن است مجبور به ورود به آن شوند. وب سایتهایی که نگهداری آنها دست و پا گیر است ، با فن آوری دیگر ارتباط خوبی ندارند ، خطرات امنیتی را ایجاد می کنند یا دائماً آفلاین می شوند مسئولیت را نشان می دهند و هزینه اضافی برای بخش IT شما. اکثر بخشهای IT در مورد اهداف وب سایت IT زیر توافق می کنند:
 
هزینه های مدیریت وب سایت را کاهش دهید
 
این هدف می تواند کاهش زمان (و هزینه) صرف شده برای راه اندازی ، پشتیبانی و نگهداری یک وب سایت را اندازه گیری کند. می توان آن را به ساعت و همچنین دلار اندازه گیری کرد. این یک هدف خوب برای شرکتی است که به دلیل قدیمی بودن فناوری ، ناسازگاری با سایر سیستم ها ، خرابی مکرر ، نقص امنیتی یا سایر مشکلات عملکردی ، مبلغ گزافی را صرف پشتیبانی و نگهداری از وب سایت خود می کند.
 
اهداف عملیات / تولید
 
اهداف مشترک وب سایت برای بخشهای عملیات و تولید این است که از وب سایت شرکت خود برای بهینه سازی و ساده سازی گردش کار و به صورت خودکار کارها استفاده کنند. این می تواند منجر به بهبود رضایت مشتری / کارمند و همچنین کاهش هزینه ها شود (بسته به هدف می توان از هر دو روش استفاده کرد).
 
اتوماسیون گردش کار را بهینه کنید
 
روش دیگر صرفه جویی در هزینه با استفاده از وب سایت از طریق بهینه سازی جریان اطلاعات ، خودکار کردن کارهای مختلف و کاهش هزینه های اضافی با ادغام وب سایت در اکوسیستم فناوری اطلاعات شرکت شما است. این می تواند با تلفیق وب سایت شما با سیستم های دیگر به دست آید: اتوماسیون بازاریابی ، CRM ، نرم افزار حسابداری ، سیستم های پشتیبانی مشتری ، سیستم ردیابی متقاضیان ، مدیریت فرآیند و پروژه ، مدیریت اسناد و دارایی ها ، مدیریت موجودی ، اتوماسیون تحقق و تولید ، و لیست موجود است بر.
 
اهداف وب سایت منابع انسانی
 
اهداف مشترک وب سایت برای منابع انسانی اغلب برای کمک به جذب و استخدام کارمندان جدید و همچنین کمک به حمایت از کارمندان فعلی تنظیم شده است:
 
برنامه های اشتغال را افزایش دهید
 
این هدف تعداد درخواست های شغلی ارسال شده از طریق وب سایت را بررسی می کند. این هدف خوبی برای شرکتهایی است که جذب استعدادهای جدید را در اولویت خود دارند و می خواهند تبلیغات شغلی را تبلیغ کنند و همچنین برنامه های آنلاین را تشویق کنند. این را می توان با کمک ATS (سیستم ردیابی متقاضی) اندازه گیری کرد. مشابه لیدها ، توصیه می کنم هدف را به عنوان درصد افزایش نرخ تعیین کنید. مثال: تعداد متقاضیان کار را 20٪ افزایش دهید.
 
رضایتمندی کارکنان را بهبود ببخشید
 
اگر یکی از اهداف وب سایت شما کمک به حمایت از کارمندان شما است (آموزش ، پورتال کارمندان ، ابزارهای همکاری ، شبکه اجتماعی شرکت) ، رضایت کارکنان می تواند معیار خوبی برای ردیابی باشد. درست مانند مشتریان ، اندازه گیری رضایت کارکنان یک کار مشکلی است. قبل و بعد از طراحی مجدد وب سایت خود ، از کارمندان خود نظرسنجی کنید. برای یک رویکرد کمی بیشتر ، اندازه گیری تعداد دفعات استفاده از ابزار (نرخ تعامل) را در نظر بگیرید.
 
اهداف وب سایت C-Suite
 
تاکنون ما بر روی اهداف مشترک وب سایت دپارتمان و آنچه در بازاریابی ، فروش ، پشتیبانی مشتری ، فناوری اطلاعات و منابع انسانی مهم است تمرکز کرده ایم. اما در مورد نگاه به کل شرکت چطور؟ مدیریت اجرایی می خواهد از وب سایت جدید چه چیزی ببیند؟ وب سایت می تواند یک سرمایه گذاری قابل توجه باشد که غالباً نیاز به تأیید مدیر عامل و / یا مدیر مالی دارد. چگونه می توان طراحی مجدد مدیرعامل / مدیر مالی خود را توجیه کرد؟ یا اگر مدیر عامل شرکت هستید ، چگونه تصمیم می گیرید که وب سایت سرمایه گذاری خوبی است یا خیر؟
 
به حداکثر رساندن ROI
 
پاسخ ساده است: بازگشت سرمایه. شما باید بتوانید بازده سرمایه گذاری را نشان دهید. این # 1 در نظر گرفته شده برای هر مدیر عامل یا مدیر مالی است. چگونه وب سایت جدید به خط نهایی کمک خواهد کرد؟ توجه داشته باشید که هر نمونه هدف در این مقاله مستقیماً بر خط اصلی شرکت تأثیر می گذارد. اولین قدم در تعیین ROI با تعیین اهداف وب سایت دپارتمان است. سپس می توانید ارزیابی کنید که چگونه این تغییرات بر کل شرکت تأثیر مثبت می گذارد و این اطلاعات را به مدیر عامل / مدیر مالی خود ارائه می دهید.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت،بازاریابی،سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: